Το ιστολόγιο έχει μεταφερθεί!

Αυτόματα θα μεταβείτε στη νέα ιστοσελίδα του Σ.Δ.Ε. Νάουσας. Αν δε συμβεί αυτό, παρακαλώ επιλέξτε
http://sde-naous.ima.sch.gr Ευχαριστούμε !!!

Καλώς ήρθατε στο blog του Σ.Δ.Ε. Νάουσας!

ΣΔΕ Νάουσας

Ακτινοβολία Κινητών

Το ΚΙΝΗΤΟ ακτινοβολεί και ΣΚΟΤΩΝΕΙ!!!

Αστρονομία

Project Πλανήτες

Εγγραφές

Εγγραφές για το εκπ. έτος 2014-2015

Αποφοίτηση 2014

Πρόσκληση στην Ημερίδα Ευαισθητοποίησης της Τοπικής Κοινωνίας - Αποφοίτηση

Εκδηλώσεις

Εκδηλώσεις 2010-2011

Τρίτη 20 Μαΐου 2008

ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ

Σε αυτή την ανάρτηση δημιουργήσαμε ένα σημείο συνάντησης.

Η αποφοίτηση από το σχολείο δεν πρέπει να σημαίνει και αποκοπή από αυτό.
Το αντίθετο!


Θα μας ευχαριστούσε ιδιαίτερα αν όλοι οι απόφοιτοι θα μπορούσατε να ενημερώνετε τους εκπαιδευτές, τους συνεκπαιδευόμενούς σας, ακόμη και τους τωρινούς εκπαιδευόμενους για το που βρίσκεστε, τι κάνετε, πως είναι η ζωή μετά το σχολείο και γενικότερα τα νέα σας.

Θα μπορούσατε ακόμη και να αφήσετε στοιχεία επικοινωνίας σας για να βρισκόμαστε όλοι σε επαφή.

Με εκτίμηση

Το συμβούλιο των καθηγητών και η διεύθυνση του σχολείου

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ήρθατε στην γωνιά των εκπαιδευομένων και αποφοίτων του Σ.Δ.Ε. Νάουσας

Ανώνυμος είπε...

Καλη αποφοίτηση Β1

Ανώνυμος είπε...

Καλή αποφοίτηση με όλες τις γνώσεις και τις εμπειρίες που έχουμε πάρει Β2

Ανώνυμος είπε...

Καλή αποφοίτηση να έχουμε παιδιά Β2.
Και να μη χαθούmε :):)

Ανώνυμος είπε...

Καλή συνέχεια εύχομαι ολα να έρθουν όπως ακριβώς τα θέλει και τα φαντάζεται στη ζωή του.
μακάρι να μη χαθούμε Β2

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Οτικαλύτερο είχε να δώσει το έδωσε με το παραπάνω. Το.σχολείο της δέυτερης ευκαιρίας με γέμισε με όμορφες και διαφορετικές εμπειρίες και γνώσεις Ευχομαι στους σημμαθητές μου καλή σταδιοδρομία

Ανώνυμος είπε...

Πλησιάζει το τέλος της σχολικής
περιόδου εγώ φέτος τελειώνω χαίρομαι
γιαυτο,γιατί θα έχω περισότερο χρόνο
για τις δουλείες μου.
Ομώς νιώθω οτι τοσχολείο θα μου λείψει
γιατί πλέον δεν θα έχω τη δυνατότητα
να μάθω και άλλα πράγματα.
θέλω ακόμη να πω οτι θα μου λείψουν
οι συμμαθητές και οι καθηγητές μου.
κυρίωςη συμμαθήτρια μου κάθριν.

Ανώνυμος είπε...

ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΕΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.
ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑΑΑΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΔΡΟΥΠΟΛΗ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ.

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους Εκπαιδευτές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, στο να βελτιώσουμε τις γνώσεις μας και να μάθουμε ακόμη περισσότερα πράγματα για να μπορέσουμε να σταθούμε αντάξιοι των προσδοκιών μας.
Και τέλος,ενα μεγάλο ευχαριστώ στην διευθύντρια του σχολείου μας,κυρία
ΧΑΤΖΗΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΜΑΡΟΥΛΑ που κατάφερε να φέρει το σχολείο στην πόλη μας,ώστε να δώσει τη δυνατότητα σε όλους μας (αν και καθυστερημένα)να αποκτήσουμε επιτέλους το απολυτήριο Γυμνασίου .
Σας ευχαριστώ όλους και συνεχίστε την προσπάθεια,όπως ακριβώς την κάνετε εδώ και καιρό με παρα πολύ καλά αποτελέσματα.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΤΟ Σ.Δ.Ε ΝΟΥΣΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ. ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΕΥΧΩΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΤΟΕΤΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΟΛΟΙ OI ΔΑΣΚΑΛOΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΨΟΓOI ΜΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΩΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΟ ΜΟΥ. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΨΑΘΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ ΤΟΥ Σ.Δ.Ε.
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗ
ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ.
Η ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΕΣ.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΑΠΟ
ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΧΥΣΗ ΣΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ Η ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ.
ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ.
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΑΨΟΓΟΙ.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΗ

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΔΕ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ.ΑΠΕΧΤΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ,ΑΥΞΗΣΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ,ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΟΥΜΑΙ.
ΛΙΝΑ

Ανώνυμος είπε...

ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

Ανώνυμος είπε...

που ειναι αυτο του σχολειο του χασαμε και μας ξεχασε????????????